Mercedes-Benz E 55 AMG

Mercedes-Benz E 55 AMG

Rok produkcji 1997

Przebieg 82.000 km

Moc 354 KM (260 kW)

Mercedes E55 AMG W210 ma tylny napęd, ręcznie składany silnik V8 i charakter leniwego kota, który lubi snuć się po zapiecku, lecz gdy zajdzie taka potrzeba, potrafi rzucić się do skoku w tempie o który żadna mysz go nie podejrzewa. W końcu to drapieżca, supersedan należący dwie dekady temu do ligi najszybszych czteromiejscowych limuzyn. To samochód do którego można wskoczyć, przekręcić kluczyk w stacyjce i w mgnieniu oka przejechać przez pół Europy… a brzmi do tego tak, jak każdy duży Mercedes powinien. Właściwie utrzymywany będzie wciąż w pełnej sprawności mechanicznej i wbrew obiegowym opiniom, może być wolny od korozji.

Mercedes-Benz E55 AMG W210
Rocznik: 1997
Przebieg: 82000 km
Pojemność: 5439 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 354 KM

Data produkcji: 09-12-1997 (model 1998)
Data pierwszej rejestracji: 03.1998
Silnik M113 V8 5.5 wolnossący
Automatyczna skrzynia biegów (pięciostopniowa)

– Kolor 197 Obsidianschwarz
– Aluminiowe felgi 18″
– ESP
– Reflektory xenonowe
– Komplet poduszek powietrznych z kurtynami
– Spryskiwacze reflektorów
– Skórzana tapicerka Exclusive AMG Leather
– Worek na narty
– Składane lusterka zewnętrzne
– Elektrycznie sterowane uchylno-przesuwne szklane okno dachowe
– Elektryczna roleta szyby tylnej
– Sound system
– Elektrycznie składane zagłówki tylnej kanapy
– Podgrzewane fotele przednie i tylne
– Oryginalny system nawigacji
– Tempomat z ogranicznikiem prędkości
– Elektryczne regulowane fotele przednie i kierownica z funkcją pamięci ustawień dla 3 osób po stronie kierowcy i pasażera
– Listwy i kierownica w drewnie
– Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa
– Zmieniarka CD

Samochód w doskonałym stanie technicznym i wizualnym.
Absolutny brak korozji.
Egzemplarz doskonale rozprawia się z mitami i stereotypami na temat W210.
Oryginalny lakier na całym nadwoziu z wyjątkiem pokrywy bagażnika (miernik wskazuje drugą warstwę).
Samochód swoim stanem jest zbliżony do fabrycznie nowego.
Przebieg potwierdzony japońskim Export Certificate oraz dokumentacją serwisową.

Samochód zarejestrowany i ubezpieczony w Polsce. Mocno doinwestowany, gotowy do sezonu. Nowe klocki, tarcze hamulcowe, opony, filtry i płyny.
Komplet dokumentów i kluczyków.

Kategorie